قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

<!-- Begin http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->
<script type="text/javascript" src='http://poppop.ir/pop.php?user=13025&poptimes=4'></script>
<!-- End http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->

سفارش به خانمها(طنز)

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

تو جلسه روضه خانومها، خانم روضه خون رو به بقیه کرد و گفت: به.شوهراتون حق ازدواج مجدد بدین تا به گناه آلوده نشن...! 🤔🤔
همین نصیحت کافی بود که یه خانومی بلند بشه و بره در گوش خانم جلسه ای  بگه: خدا اموات شما رو بیامرزه که با این حرفت راحتم کردی، مونده بودم چجوری بهتون بگم..من زن دوم شوهرتون هستم
خانم جلسه ای از حال رفت و بیهوش شد..
خلاصه با کلی آب پاشیدن رو صورتش و ماساژ قلبی به هوش اومد..
خانومه بهش گفت اگر خودت به حرفات پایبند نیستی الکی مردم رو نصیحت نکن..من خودم شوهر دارم فقط میخواستم ببینم خودت به حرفهایی که میزنی ایمان داری و عمل میکنی یا نه؟
شیطان عنان از کف داده و بر سر زنان از مجلس خارج شد😂😂

  • احمدرضا مرادی

سفارش

طنز

نظرات  (۴)

عجب فکری😄😄
پاسخ:
بعله
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چه با حال ایول .......خخخخخخخ
    پاسخ:
    درود
  • پایگاه مذهبی شهید حججی
  • عجب
    مارا در شبکه های اجتماعی خود دنبال کنید
    پاسخ:
    درود بر شهید حججی
  • محمد عـــــــرفان
  • خخخ
    پاسخ:
    😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی