قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

<!-- Begin http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->
<script type="text/javascript" src='http://poppop.ir/pop.php?user=13025&poptimes=4'></script>
<!-- End http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->

浪漫漫画

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

丈夫和妻子庆祝三十周年
 
他们是因为在30年的时间里,甚至有一点争议
他们不在城里,他们在城里闻名
 
仪式上,当地报纸的记者聚集在一起询问这个幸福的秘密。
其中一家报纸的编辑说:“先生不是很可信吗?
这怎么可能?
男人说:
在结婚蜜月后,我们去了一个很好的天气村。在那里,我们选了两名马车骑马。我选择的马是好的和平静的。但我丈夫的马似乎有点流氓
我骑着我妻子的马突然跳起来,把我的妻子从马鞍上扔下来。
我的妻子把自己倒在马背上,并说:“这次是你的第一次”😌
几分钟后,再次发生。这一次,我的妻子冷静地看着马,说:“这次是你的第二个”
然后我们跑马,起飞。
当马第三次扔我的妻子时,我的妻子非常冷静地从他的包里拿起枪,冷静地射杀他,杀死了那匹马。
我对我丈夫说:“你在心理上做了什么?
你疯了吗
我的妻子跑到我母亲身边,“这次是你的第一次”。
幸运的是我们从这个时候就成立了!😑😂承认

  • احمدرضا مرادی

浪漫漫画

نظرات  (۱)

  • هویجوری :)
  • خواننده ی چینی هم دارید مگه شما؟؟😂😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی