قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

قصه ها و داستان های کوتاه و زیبا

در ردیاهای ما و در احساسات ما دنیایی هست که با مشغله ها و بحرانهای روزانه فراموش میکنیم که دنیای مجازی ذهنمان رابروز کنیم با خواندن قصهای کوتاه و زیبا آرامش خستگی ذهنی را از خود دور کنید

<!-- Begin http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->
<script type="text/javascript" src='http://poppop.ir/pop.php?user=13025&poptimes=4'></script>
<!-- End http://poppop.ir/ PopUp Advertisement System-->

قصة قصیرة من الحیاة الدیک

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ

الوجه الصفع کان ملیئا الدجاج و الدیک الثیران و الدیوک یعرفون أن ...
لم یصدق الفرخ النسر أنه کان أی شیء سوى الدیک. کان یحب الحیاة وعائلته، ولکن شیئا صرخ من داخل لک أن کنت أکثر من ذلک. حتى یوم واحد کان یلعب فی المیدان، لاحظ بعض النسور تسلق السماء والطیران. کانوا یحدقون ویودون الطیران، ولکن کلما تکلم النسر عن أحلام، قیل لهم أن حلمک لم یأت إلى الحقیقة، والنسر یعتقد بصوت عال.
بعد فترة من الوقت، وقال انه لم یعد یعتقد من الطیران واستمر فی العیش مثل الدیک وتوفی بعد سنوات عدیدة من حیاة کوری.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی